Svarfrist og påmindelser i en aktivitet

Ved Svarfrist i en aktivitet, får inviterede en påmindelse to dage før svarfristen. Overskrides svarfristen får de inviterede en notifikation herom, hvormed de inviterede ikke længere kan tilmelde sig aktiviteten. Som aktivitetsansvarlig kan man altid ændre svarfristen i en aktivitet således, at de inviterede igen kan tilmelde sig aktiviteten. Ved gentagne aktiviteter gentages svarfristen ud…

Email allerede i brug

Har du forsøgt at oprette dig i appen og får beskeden “Email allerede i brug”, så kan du få tilsendt mail med nulstilling af ny kode ved at indtaste din emailadresse i “Glemt kode”. Har du i forvejen modtaget en invitationsmail fra din forening via MinForening, så modtager du ved indtastning af e-mailadresse i “Glemt…

Hvordan fungerer chatten?

Chatten er ligetil: Personchat: Du kan oprette chat eller chatte enkeltvis med alle medlemmer i din eller dit barns forening. Gruppechat: Du kan oprette chat eller chatte med den gruppe, som du eller dit barn er medlem af. NB! Nye medlemmer i en gruppe bliver automatisk tilføjet gruppechatten. Ligeså fjernes de automatisk fra gruppechatten, når…

Hvordan skifter jeg min adgangskode?

Du kan til enhver tid ændre dit kodeord under dine profiloplysninger. Navigér til dit aktivitetshjul, som findes helt til venstre i bunden af skærmen. Derefter trykker du på Se profil som er i midten af dit aktivitetshjul. Tryk på tandhjulet øverst i højre hjørne af skærmen. Tryk derefter på knappen Skift adgangskode.

Kan ikke downloade eller opdatere appen.

MinForening appen opdateres løbende med nyeste sikkerhedsforanstaltninger for at sikre brugerens digitale tryghed, hvorfor det på mobiler og tablets med forældede styresystemer er nødvendigt at opdatere styresystemet for at kunne downloade eller opdatere appen. I nogen tilfælde lukker appen også ned ved indtastning af sensitiv data såsom oprettelse af brugerprofil, hvorfor man blot skal opdatere…