Hvordan opretter jeg en aktivitet?

Ligesom i appen kan du også på MinForening Web oprette aktiviteter. Når du er logget på MinForening Web, så trykker du i venstre side af skærmen på Aktiviteter. Tryk på knappen Opret aktivitet øverst på skærmen. Vælg hvilken type aktivitet som du vil oprette og udfyld felterne.

Hvordan opretter jeg en forening?

Når du har lavet en bruger og har logget ind, kan du super nemt lave din helt egen forening. Log ind med din bruger eller opret en ny bruger. Navigér til venstre side af skærmen, og tryk på den grønne knap Opret forening. Udfyld felterne og du er i gang med din nyoprettet forening. Fordelen…

Hvordan opretter jeg et medlem?

Du kan på web under Medlemmer oprette et medlem og udsende en invitationsmail. Ved endt oprettelse kan du tildele medlemmet rolle om Gruppeleder eller Administrator samt tilføje medlemmet til grupper, så medlemmet automatisk inviteres til aktiviteter, chat, beskeder og betalinger.