Svarfrist og påmindelser i en aktivitet

Ved Svarfrist i en aktivitet, får inviterede en påmindelse to dage før svarfristen. Overskrides svarfristen får de inviterede en notifikation herom, hvormed de inviterede ikke længere kan tilmelde sig aktiviteten. Som aktivitetsansvarlig kan man altid ændre svarfristen i en aktivitet således, at de inviterede igen kan tilmelde sig aktiviteten. Ved gentagne aktiviteter gentages svarfristen ud…

Oprettelse via link i invitationsmail (ved Opret medlem og Import af medlemmer)

Ved “Opret medlem” og “Import af medlemmer” får medlemmer tilsendt en invitationsmail indeholdende et link, hvor de godkender sig som bruger i MinForening. Det kan ske på følgende måder: De kan anvende egen eller barnets e-mailadresse. Ændrer de mening, kan de ændre e-mailadressen ved at redigere brugerens profil, se guide: https://minforening.dk/support/?Display_FAQ=55479 Forælderen kan også altid oprette…

Email allerede i brug

Har du forsøgt at oprette dig i appen og får beskeden “Email allerede i brug”, så kan du få tilsendt mail med nulstilling af ny kode ved at indtaste din emailadresse i “Glemt kode”. Har du i forvejen modtaget en invitationsmail fra din forening via MinForening, så modtager du ved indtastning af e-mailadresse i “Glemt…

Hvordan fungerer chatten?

Chatten er ligetil: Personchat: Du kan oprette chat eller chatte enkeltvis med alle medlemmer i din eller dit barns forening. Gruppechat: Du kan oprette chat eller chatte med den gruppe, som du eller dit barn er medlem af. NB! Nye medlemmer i en gruppe bliver automatisk tilføjet gruppechatten. Ligeså fjernes de automatisk fra gruppechatten, når…