Opret grupper svarende til foreningens bestyrelse, udvalg, hold, medlemmer, forældre, frivillige mv.
Sådan kommer I godt i gang med implementering af MinForening
- Opret grupper
- Opret aktiviteter
- Opret betalingsopkrævninger
- Kommuniker ud til medlemmer
- Få medlemmer på MinForening
1. Opret grupper
2. Opret aktiviteter
Opret aktiviteter og inviter grupper til de enkelte aktiviteter.
Det smarte ved implementering af grupper og invitere grupper til aktiviteter er, at tilføjes der et medlem til en gruppe, så bliver medlemmet automatisk inviteret til de aktiviteter, som gruppen er blevet inviteret til. Fjernes medlemmet fra en gruppe, forsvinder gruppens aktiviteter ligeledes fra medlemmets aktivitetshjul.
3. Opret betalingsopkrævninger
Opret betalingsopkrævninger såsom kontingent, ture og tøj til betalingsopkrævninger og inviter de rette grupper.
Det smarte ved at invitere grupper til betalingsopkrævninger er, at tilføjes der et medlem til en gruppe, så udsendes der automatisk en opkrævning til medlemmet.
4. Kommuniker ud til medlemmer
Kommuniker tydeligt ud til medlemmer og giv dem adgang til yderligere information:
- Giv medlemmer besked om, at aktivitetstyring, kommunikation og betalinger fremadrettet foregår i MinForening.
- Gør fordelene ved MinForening klart for jeres medlemmer:
- Smart og nem måde at tilkendegive sin egen og børns deltagelse i aktiviteter.
- Samlet overblik over hele familiens aktiviteter.
- Chat med ledere, trænere og medlemmer.
- Betal kontingent via MobilePay
- Reklamefri, #digital tryghed og gratis (finansieret via sponsorvisning ved opstart af app og webplatform).
- Send evt. videoguide for medlemmer og forældre eller link til www.minforening.dk/support
- Download redigerbar skabelon til MinForening plakat, som kan printes ud og hænges op i foreningen. Vi hjælper også gerne med redigering af plakat.
5. Få medlemmer på MinForening
Der er flere måder at få medlemmer ind i MinForening på:
- Administrator kan importere foreningens medlemmer fra Excel-medlemsliste, Conventus eller WinKAS Air.
- Administrator kan manuelt oprette medlemmer på web.
- Administrator kan sende MinForenings invitationslink ud til medlemmer eller indsætte linket på foreningens hjemmeside og sociale medie, så medlemmer nemt kan tilmelde sig hold og grupper i foreningen.
- Medlemmer kan selv anmode om medlemskab samt tilmelde sig hold og grupper i foreningen, når de downloader appen og søger på foreningens navn.
Ønsker I hjælp, så kontakt os her
Tryk her for at downloade pdf med oversigt over roller og rettigheder i foreningsapp og foreningsystem.
Se også oversigten over roller og rettigheder i vedhæftede Præsentation af MinForening til egen bestyrelse.