Særlig god pris på regnskabsservice: Bogføring, regnskab og regnskabsprogram til din forening
Den nye bogføringslov pr. 1. juli 2022 stiller krav om digital bogføring og skærper de generelle vilkår for bogføring.
MinForening er til for foreningernes skyld, så for at hjælpe kasseren i din forening har vi indgået samarbejde med statsautoriseret revisor Jesper Abrahamsen fra Abrahamsen Revision om at yde regnskabsservice for kun 200 kr. ekskl. moms pr. måned.
Prisen udregnes ud fra antal medlemmer i jeres forening og inkluderer månedlig bogføring af bilag og udarbejdelse af foreningens årsregnskab.
Ligeså er der i prisen inkluderet abonnement på MinOrganisation Regnskabsprogram, som er integreret med betalingsmodulet i MinForening, hvormed medlemsbetalinger for kontingent, aktiviteter og booking automatisk overføres og afstemmes i regnskabsprogrammet.
Som kasserer kan man uploade bilag til bogføring samt trække balance og rapporter, så man hele tiden har overblik over foreningens økonomi.
Så ønsker I at lette kasserens arbejde med at leve op til den nye bogføringslov samt professionalisere foreningens bogføring og årsregnskab, så mail til os på [email protected]
MinOrganisation Regnskab automatiserer regnskabsprocesser, øger jeres effektivitet og giver finansiel indsigt i jeres forening:
- I sparer tid gennem automatisering af manuelle processer.
- I minimerer risikoen for unøjagtig bogføring.
- I kan generere finansielle rapporter og analyser, og dermed nemt holde styr på foreningens finansielle oplysninger og økonomi.
- I kan nemt dele finansielle data med jeres samarbejdspartnere såsom revisorer, bogholdere og pengeinstitutter.
- I kan tilpasse regnskabsprogrammet foreningens nuværende og fremtidige behov.
- I overholder bogføringsloven og kan hurtigt levere nødvendig dokumentation til myndighederne.